Hatay’ın Dörtyol ilçesinde ortaokul öğrencileri, topraksız tarım yöntemiyle marul ve çilek yetiştirerek ilk ürünlerini topladı. Okul yönetimi, bu projenin öğrencilere girişimcilik ve takım çalışması becerileri kazandırmayı amaçladığını belirtti.

Kaynak: Read More