Kütahya’da lise 10. sınıf öğrencisi İbrahim Sait Varyemez ve Semih Sarıca, bindikleri otobüste buldukları yüklü miktardaki parayı sahibine ulaştırılması için polis ekiplerine teslim etti.

Kaynak: Read More