İstanbul’da 26 yıl çalıştıktan sonra emekli olup Düzce’nin Kaynaşlı ilçesine yerleşen Cengiz ve Saliha Çelebi çifti, kurdukları serada Hindistan cevizi kabuğu kullanarak topraksız tarım yöntemiyle çilek yetiştiriyor. Yoğun talep nedeniyle satışlara kişi başı 1 kilogram sınırı getirildi.
Kaynak: Read More

