“Elektrifikasyon, enerji stratejimizin merkezinde olacak. Türkiye’yi ulaşımdan binalara ve tarım sektörüne kadar elektriklendireceğiz”
– “2050’ye kadar toplamda en az 20 gigavat nükleer enerji kapasitesine ulaşmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda nükleerin elektrik üretimindeki payını da yüzde 15’e çıkarmayı amaçlıyoruz”
– “Altyapı yatırımları olmadan 2035 elektrifikasyon hedefine ulaşmamız mümkün değil”
Kaynak: Read More

