Ticaret Bakanı Bolat, TÜGVA'nın "Genç Yönetici Okulu" programında konuştu Açıklaması
“Türkiye’nin geleceği 3G’den geçiyor. 3G demek, geleceğimiz=gençlerimiz+girişimcilerimiz. Bana göre, Türkiye’nin geleceği telekomünikasyondaki 3G’den değil, bu 3G’den geçiyor” – “Dünya bir yarış içinde, Türkiye de siz de etrafınızdakiler de hepiniz bir…

