Trabzon’da kahverengi kokarca zararlısıyla biyolojik mücadele kapsamında 140 bin samuray arısının doğaya salınmasına başlandı. Vali Yardımcısı Ali Yılmaz ve İl Tarım Müdürü İsa Kaplan, mücadelenin il genelinde süreceğini belirtti.

Kaynak: Read More